Bel de Klantenservice op 1200 of +31 65 9000 200 vanaf je Delight Mobile

Starterspakketten

Wat is een starterspakket?

Een starterspakket schaf je online aan of in onze winkel. Het bevat een simkaart inclusief aanvullende informatie. Het simkaart starterspakket dat je hebt gekozen, kan al dan niet voorgeladen beltegoed met zich meedragen.

Wat is het starterspakket tarief?

Het starterspakket tarief refereert naar de tarieven die gerekend worden op het starterspakket, totdat de eerste opwaardering op de simkaart heeft plaatsgevonden. Hierna geldt het standaard tarief voor al het resterende beltegoed.

Hoeveel voorgeladen beltegoed zit er in het starterspakket?

Als je starterspakket beltegoed met zich meedraagt dan staat dit duidelijk aangegeven op het pakket. Is dit niet het geval, dan bevat je starterspakket geen voorgeladen beltegoed.

Om het voorgeladen beltegoed te controleren stop je je nieuwe Delight Mobile simkaart in de telefoon en bel je naar *102#.

Hoe kan ik controleren of er beltegoed op staat?

Plaats je nieuwe Delight Mobiel simkaart in de mobiele telefoon en bel *102#.

Ik heb een nieuw Delight Starterspakket. Van welk tarief maak ik gebruik?

Tot aan je eerste opwaardering maak je gebruik van het starterspakket tarief. Als je starterspakket geen voorgeladen beltegoed met zich meedraagt heeft dit geen betrekking op jouw situatie, omdat je vanaf het moment van opwaarderen automatisch gebruik maakt van het standaard tarief. Desalniettemin raden wij je aan om je simkaart direct op te waarderen, zodat je overschakelt naar het standaard tarief.

Wat gebeurt er met mijn starterspakket-beltegoed wanneer ik opwaardeer?

Je verliest geen beltegoed. Het standaard tarief zal worden verrekend met je resterende of het zojuist opgewaardeerde beltegoed.
Opwaarderen is mogelijk bij de volgende verkooppunten: