Bel de Klantenservice op 1200 of +31 65 9000 200 vanaf je Delight Mobile

Aan de Slag
met Delight Mobile

Hoe kan ik een Delight Mobile SIM krijgen?

Je kan een Delight Mobile simkaart ontvangen wanneer je een Starterspakket bestelt. Klik HIER om het te bestellen of bestel hem in een van onze Delight Mobile winkels. Dit Starterspakket is GRATIS. Je hoeft het alleen maar te activeren door simpelweg een belletje te doen.

Waar bestaat het Delight Mobile Starterspakket uit?

Een Delight simkaart en een informatieboekje die je helpt om direct aan de slag te gaan en onze service te gebruiken.

Kan ik mijn bestaande nummer behouden wanneer ik voor Delight Mobile kies?

Ja, je kunt bij ons aanvragen om je huidige mobiele nummer te behouden. Klik HIER voor meer informatie.

Hoeveel dagen duurt het om mijn bestaande nummer over te zetten naar mijn Delight Mobile?

Slechts 2 tot 3 werkdagen, vanaf het moment dat wij je brief hebben ontvangen.
Wij sturen je een bevestiging wanneer de overboeking compleet is en goed is ontvangen.

Ik heb een nieuwe SIM - Wat moet ik nu doen?

1. Open het pakket en verwijder de Delight Mobile simkaart uit de houder.
2. Doe je Delight SIM in je mobiel.
3. Doe je mobiel aan en selecteer Delight Mobile.
4. Voer je Delight Mobile PIN code in. Deze kan je terugvinden op de achterkant van de simkaarthouder.
5. Voeg krediet toe door de 'multi-functional voucher' te kopen in een winkel of online via onze website.

Hoe kan ik mijn Delight Mobile nummer zien/bekijken?

Bel *195# vanaf je telefoon — je nummer zal automatisch op het scherm te zien zijn.

Hoe kan ik de balans van mijn beltegoed opvragen?

Toets de code *192# op je telefoon, gevolgd door de bel toets — je krediet zal automatisch op je scherm getoond worden.
Opwaarderen is mogelijk bij de volgende verkooppunten: