Bel de Klantenservice op 1200 of +31 65 9000 200 vanaf je Delight Mobile

Opwaarderen

Waar kan ik opwaarderen?

U kunt beltegoed kopen bij de winkels met het Delight Mobile logo of bij een van onze opwaardeer partners. Als alternatief kunt u hier online opwaarderen met behulp van uw creditcard.

Hoe kan ik mijn account opwaarderen?

Zodra u een multifunctionele tegoedbon heeft gekocht, kies dan *191* gevolgd door de 10-cijferige pincode, te vinden op de achterkant van de multifunctionele bon, gevolgd door de # toets, en druk op bellen. U kunt ook 1244 bellen vanaf uw Delight Mobile of +31 659 000 218 vanaf een andere telefoon en de instructies volgen.

Waarom is mijn online transactie mislukt?

Jouw transactie zou mislukt kunnen zijn om verschillende redenen. Hier zijn een paar dingen die je zou moeten checken voordat je probeert op te waarderen op onze website:

Zorg ervoor dat je bent aangemeld voor de MasterCard SecureCode als je in het bezit bent van een MasterCard of Verified by Visa als je een Visa-kaart hebt. Het adres dat je invoert moet overeenkomen met de informatie die je bij jouw bank heeft opgegeven.

Zorg ervoor dat je het juiste CVC nummer invoert. Deze kun je terugvinden op de achterkant van jouw kaart. Houd er rekening mee dat jouw transactie kan mislukken wanneer je probeert op te waarderen vanuit het buitenland.

Als je na het uitvoeren van bovenstaande instructie nog steeds problemen ervaart, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Mijn transactie is mislukt. Waarom wordt er toch geld van mijn rekening afgeschreven?

In een klein aantal gevallen kan er tijdens een mislukte transactie toch geld van jouw rekening worden afgeschreven. Dit komt waarschijnlijk omdat de transactie nog steeds op ‘toestemming status’ wordt gehouden. Het bedrag wordt na een aantal dagen weer automatisch op jouw rekening bijgeschreven. Hoe lang dit proces duurt is afhankelijk van jouw creditcardmaatschappij.

Dit mag niet langer dan 30 dagen duren. Als het bedrag niet volgens aangegeven termijn op jouw rekening verschijnt, neem dan contact op met jouw creditcardmaatschappij.
We verwijzen naar de zeer nuttige pagina van Wikipedia over Authorization holds.

Wat is ‘Verified by Visa’ en ‘MasterCard SecureCode’?

Bij Delight Mobile bewaken wij de veiligheid en privacy van jouw betalingsgegevens. Om een veilige transactie te kunnen garanderen gebruiken wij de officiële Verified by Visa en MasterCard SecureCode betalingsmethode. Hierdoor wordt een extra beschermingslaag aan de online betaling toegevoegd. Gedurende het betalingsproces word je doorgestuurd naar de website van jouw bank voor verificatie. Hiervoor is een PIN-code vereist die alleen bij jou en jouw bank bekend is. Zodra de bank jouw transactie heeft geverifieerd, word je direct doorgestuurd naar de website van Delight Mobile om jouw aankoop te voltooien.
Voor meer informatie over Verified by Visa
Voor meer informatie over MasterCard SecureCode

Voor overige vragen; neem contact op met jouw creditcardmaatschappij.
Opwaarderen is mogelijk bij de volgende verkooppunten: